Příběhy úspěšných značek
Každá značka má svůj příběh, který může být strhující, napínavý i překvapivý. My vám budeme vyprávět příběhy značek, kterým jsme pomohli růst. Bude to historie hledání, nalézání a úspěchu. Tak se pohodlně usaďte a vyberte si story, která vás nejvíce zaujme.
Bridgestone
Člověku je už v genech dáno, že má strach z velkých zvířat. Ve světě značek je to ale strach bezdůvodný, který svědčí spíš o nedostatku sebevědomí. Tenhle příběh je o tom, jak se český Honza pochlapil, troufl si na jednoho ze světových draků a dokázal s ním velké věci. Když světový kolos Bridgestone vstoupil na český a slovenský trh, bylo jasné, že o sobě bude mluvit stejně jako všude jinde na planetě. Jeho problém opravdu nebyl v tom, že by ho snad někdo neznal. Úkol byl jiný…
Blend 42 Vodka
Jednoho by snadno napadlo, že když je něco jediné a jedinečné, bude se to prodávat samo a všichni to budou chtít. Ale svět, co se dá dělat, funguje jinak. A tak ani skvělé české vodce z Palírny U Zeleného stromu nestačilo, že je jedinou českou blendovanou vodkou, že je unikátní složením i neobvyklá silou 42 % alkoholu. Bylo zapotřebí představit ji těm, kteří by si ji mohli zamilovat a mohli by ji přijmout jako součást svého životního stylu. Jenomže…
Centropol
Tenhle příběh je o partnerství. O tom, že skutečnými partnery jsou jedině ti, kteří spolu rostou. Centropol začínal jako tradiční, konzervativní rodinná firma a Noesis pro něj dělala produkční a dílčí zakázky. Žádná raketová rychlost, ale postupný vývoj v názorech, produktech i ve strategii. Krok za krokem, klidná síla. Agentura a klient šli spolu několik let a věci se začaly měnit. K elektřině přibyl plyn, pak volání, práce bylo víc a víc a zkušenosti získané klidnou empirií ukazovaly, že spolu nám to jde vážně dobře…
Zlatopramen
Českou zemí tečou stovky řek a většina z nich je plná piva. Je tolik značek, tolik jmen, tolik chutí. Jak se v nich vyznat? Jak přivést lidi k jedné z těch řek a říci – tohle je vaše pivo zaslíbené, to a žádné jiné? Bylo jedno zlatavé pivo pramenící nedaleko Ústí nad Labem a bylo skvělé. Zasvěcení o něm dobře věděli, ale tohle pivo mělo daleko větší ambice – chtělo, aby je znal každý, ať žije v téhle zemi kdekoli. Jednoho dne…
Březňák
Znáte to, kluk z malého města, charismatický fešák, holky (a kluci jakbysmet) z okolí na něj letí a nedají na něj dopustit, ale on sní o tom, jaké by to bylo, kdyby ho znali všichni, celé Čechy, celá Morava. Jenomže takových regionálních piv by bylo. A zrovna tohle, které má jméno po svém rodišti Velkém Březně, by určitě mělo potenciál stát se celorepublikovou značkou – jenomže jak to zaonačit? Chtělo by to něco výjimečného, něco, co nikdo jiný nemá…
Brána do Čech
Byl jednou jeden nádherný kraj na severu Česka a nikdo o něm nevěděl. Takhle by mohla začínat pohádka o Ústeckém kraji – a on se opravdu trochu pohádce podobal. Třeba už jen to, že byl zakletý do šedého, špinavého a bezútěšného industriálního draka a vyprávěly se o něm legendy a báje, které neměly s pravdou nic společného. Zasvěcení dobře věděli, že je to kraj tisíce a jedné krásy, ale jak přesvědčit turisty, že místo k jihočeským rybníkům mají přijet do kraje, o kterém slyšeli jen to nejhorší?
Stará žitná myslivecká
Příběh značky Stará žitná myslivecká se začal psát už hodně dávno. Konkrétně koncem devatenáctého století. Od té doby značka ušla dlouhou a leckdy trnitou cestu. Zažila svá léta slávy i období, kdy bojovala o přežití. A přesto je tu s námi dodnes. Když jsme poprvé dostali možnost pro Starou mysliveckou něco udělat, nebyla na tom zrovna nejlépe. Z dob minulých si nesla nálepku normalizačního pití z restaurací nevalné úrovně. Spolu s majitelem a vedením firmy jsme ale dobře věděli, že tohle je skrytý diamant s potenciálem dobýt svět. A dnes, po několika letech, se nám společně podařilo tento náš národní poklad dostat mezi ty nejúspěšnější značky světa whisky. To se ví, nebylo to ze dne na den, ale rozhodně to stálo za to.
Česká spořitelna
Jsou příběhy, nad nimiž se tají dech, i příběhy všedního života. My žijeme ty i ty a žijeme je rádi, protože nikdy nevíte, jaká zápletka se nečekaně zrodí. Česká spořitelna je kolos, který potřebuje pomoc a podporu z mnoha stran. My jsme jednou z nich. Začínali jsme jako realizační agentura a postupně se učili vnímat potřeby finančního domu spojeného s jedním z největších evropských bankovních koncernů. A potom věci dostaly spád…
Tisíc a jeden příběh
Každý den tvoříme nové příběhy. Každý den prožíváme s úspěšnými značkami, kterým ze všech sil pomáháme růst. A rosteme s nimi. Byla by to opravdu tlustá bichle, mnohasetstránkový román, kdybychom měli vyprávět všechny tyhle příběhy. Třeba ty o ječmenné vodce Finlandii, o Jacku Danielovi a jeho whisky z Tennessee, o Nikonu, strážném andělu krásných fotografií, o Yoplait z kraje hedvábných jogurtů, o předlouhé tradici Lucky Strike, o dobrodružných cestách s vozy DAF a spousty dalších.
Případové studie a prezentace