… jenomže oni tihle mladí a neklidní jsou tak strašně nevyzpytatelní. Podléhají jedné módě za druhou, ale vřadit se mezi trendy, které je nadchnou, to není nic jednoduchého. Jak to udělat, aby si tenhle nápoj spojili s něčím, co je baví? Anebo ještě lépe – s něčím, co nadšeně objevují, mluví o tom a propadají tomu? Nápadů bylo hodně, ale jeden od začátku vypadal jako favorit. A ukázalo se, že oprávněně. Dynamika, neotřelost, adrenalin, zasazení do města, dostupnost, ale přitom možnost vypracovat se až k akrobacii. Parkour. Tohohle nesmírně trendy a rychle se rozvíjejícího sportovně lifestylového odvětví se zatím nikdo nechopil? Musíme rychle a hlavně systematicky! Vymyslet a zorganizovat sérii parkourových závodů pod vlajkou a ve jménu Blend 42 Vodka. Nezůstat jen u závodů samotných, ale obalit je atraktivními a tepajícími eventy pro všechny zvědavce a fandy. Zapojit televizi, rádia, tisk, udělat z celé série událost, na niž se bude napjatě čekat a nebude snadné se na ni dostat. A samozřejmě, myslet do budoucna, nasbírat na závodech a eventech co možná nejvíce atraktivního foto a video materiálu a zaplavit jím sociální sítě všeho druhu, spustit virály a dostat se pod kůži těm, kterým je parkour sympatický. Povedlo se. A tak je docela možné, že v příštím českém slovníku synonym bude u slova parkour uveden ekvivalent Blend 42 Vodka.

 

 

NOESIS & BLEND42VODKA

Noesis a Blend42Vodka

 

Podílíme se na vývoji, hodnotách i na zvyšování tržního podílu značky. Máme na starosti komunikační a kreativní strategii, vývoj a realizaci ATL i BTL kreativity, POS a interaktivní komunikace. Podstatné je kreativní vedení sociálních sítí a tvorba i realizace eventů, strategie a plánování digitální kampaně a kompletní content management.

 

Neoficiální mistrovství ČR v parkouru. Série závodů a na ně navázaných eventů s řízenou ochutnávkou koktejlů z B42V a mediální odraz akcí zvýšily spontánní znalost nejvíce za posledních deset let. Aktivitu parkour se podařilo spojit s B42V na 62,4%, pozice druhé nejprodávanější vodky se upevnila a nárůst prodejů zaznamenal stabilně stoupající křivku.

 

On-line komunikace značky. Videa a fotografie jsme virálně šířili mezi cílovou skupinou prostřednictvím Facebooku, Instagramu, Youtube i zobrazovací a PPC reklamou, s čímž souvisela i tvorba nového vizuálu značky. Počty fanouškovských stránek B42V zaznamenaly dvojnásobný nárůst, virální šíření pokrylo cílovou skupinu a dalece ji přesáhlo.

… jenomže oni tihle mladí a neklidní jsou tak strašně nevyzpytatelní. Podléhají jedné módě za druhou, ale vřadit se mezi trendy, které je nadchnou, to není nic jednoduchého. Jak to udělat, aby si tenhle nápoj spojili s něčím, co je baví? Anebo ještě lépe – s něčím, co nadšeně objevují, mluví o tom a propadají tomu? Nápadů bylo hodně, ale jeden od začátku vypadal jako favorit. A ukázalo se, že oprávněně. Dynamika, neotřelost, adrenalin, zasazení do města, dostupnost, ale přitom možnost vypracovat se až k akrobacii. Parkour. Tohohle nesmírně trendy a rychle se rozvíjejícího sportovně lifestylového odvětví se zatím nikdo nechopil? Musíme rychle a hlavně systematicky! Vymyslet a zorganizovat sérii parkourových závodů pod vlajkou a ve jménu Blend 42 Vodka. Nezůstat jen u závodů samotných, ale obalit je atraktivními a tepajícími eventy pro všechny zvědavce a fandy. Zapojit televizi, rádia, tisk, udělat z celé série událost, na niž se bude napjatě čekat a nebude snadné se na ni dostat. A samozřejmě, myslet do budoucna, nasbírat na závodech a eventech co možná nejvíce atraktivního foto a video materiálu a zaplavit jím sociální sítě všeho druhu, spustit virály a dostat se pod kůži těm, kterým je parkour sympatický. Povedlo se. A tak je docela možné, že v příštím českém slovníku synonym bude u slova parkour uveden ekvivalent Blend 42 Vodka.

 

 

NOESIS & BLEND42VODKA