Chtělo to prostě nápad, jaký přichází jednou za sto let. A on se nakonec objevil, zrovna jako ten princ z pohádky. Nádherný kaňon Labe uprostřed Českého středohoří nese od nepaměti název Porta Bohemica – Brána do Čech. Ale vždyť vlastně celý Ústecký kraj je takovou severní Branou do Čech, tak proč by se tohle sousloví nemohlo stát synonymem pro celý region? Bude to ale stačit? Jistě, že nestačilo, ale ukázalo se to být rozhodujícím podnětem pro tisíce lidí. Vznikl klíčový webový portál, jednotná masivní komunikační kampaň, vznikl celý korporátní systém včetně loga, grafiky, ale také velmi úspěšného sloganu „Krásu hledejte doma", kraj byl rozdělen do čtyř destinací – České Švýcarsko, České středohoří, Krušné hory a Dolní Poohří, brzy na to začal vycházet magazín Brána, který dokázal mluvit šesti jazyky. Pozvání tedy bylo vyřčeno. Přijedou princové a princezny z celých Čech i okolních zemí, aby osvobodili zakletou princeznu? Přijeli a osvobodili. A jezdí jich každým rokem víc. Dokonce tolik, že v žádném jiném regionu Česka není vyšší nárůst turismu už po několik let. Prostě – pohádka.
NOESIS & ÚSTECKÝ KRAJ
Noesis a Ústecký kraj
Klientem u produktu Brána do Čech je Ústecký kraj, náš dlouholetý strategický klient, a my se dlouhodobě podílíme na zlepšování vnímání kraje a zvyšování jeho návštěvnosti. Vedle kompletní marketingové a komunikační strategie a koncepce celého projektu i zásadního vytvoření a vedení webového portálu máme na starosti tvorbu a realizaci ATL i BTL kreativity, POS, publikace, brožury a mapy, zajištění prezentace na veletrzích, ale také další marketingové aktivity a tvorbu audiovizuálních materiálů představujících krásy a jedinečnosti Ústeckého kraje.
Webový portál www.branadocech.cz. Klíčovým nástrojem ve snaze změnit image kraje a přivést do něj turisty se stal webový portál, který je koncipován jako systematická pozvánka na výlety i dovolené do regionu včetně prezentace konkrétních služeb, tipů na výlety, informací o zajímavých a pozoruhodných místech kraje. Hned v prvním roce měl portál návštěvnost 115 000 individualizovaných přístupů a 1 500 000 zobrazení. Nárůst návštěvnosti českých i zahraničních turistů je meziročně v desítkách procent, Ústecký kraj má už po několik let nejvyšší nárůst turismu v rámci celé České republiky.
Projekt Brána do Čech byl Ministerstvem pro místní rozvoj ČR ve spolupráci s Asociací krajů ČR a agenturou CzechTourism vyhodnocen jako první v kategorii Nejlepší jednotná kampaň v ČR. Web Brány do Čech získal první místo v kategorii Nejlepší turistický portál v ČR. Soubor turistických map získal hlavní cenu na veletrhu Tourmap.
Chtělo to prostě nápad, jaký přichází jednou za sto let. A on se nakonec objevil, zrovna jako ten princ z pohádky. Nádherný kaňon Labe uprostřed Českého středohoří nese od nepaměti název Porta Bohemica – Brána do Čech. Ale vždyť vlastně celý Ústecký kraj je takovou severní Branou do Čech, tak proč by se tohle sousloví nemohlo stát synonymem pro celý region? Bude to ale stačit? Jistě, že nestačilo, ale ukázalo se to být rozhodujícím podnětem pro tisíce lidí. Vznikl klíčový webový portál, jednotná masivní komunikační kampaň, vznikl celý korporátní systém včetně loga, grafiky, ale také velmi úspěšného sloganu „Krásu hledejte doma", kraj byl rozdělen do čtyř destinací – České Švýcarsko, České středohoří, Krušné hory a Dolní Poohří, brzy na to začal vycházet magazín Brána, který dokázal mluvit šesti jazyky. Pozvání tedy bylo vyřčeno. Přijedou princové a princezny z celých Čech i okolních zemí, aby osvobodili zakletou princeznu? Přijeli a osvobodili. A jezdí jich každým rokem víc. Dokonce tolik, že v žádném jiném regionu Česka není vyšší nárůst turismu už po několik let. Prostě – pohádka.
NOESIS & ÚSTECKÝ KRAJ