…chtělo by to jasnou a nezaměnitelnou tvář. Tvář? Ale to je přece nápad! Vždyť na etiketě piva se už více než sto let spokojeně usmívá vousatý muž. A dokonce je známo, že jde o Victora Cibicha, přednostu železniční stanice ve Velkém Březně, známého milovníka zdejšího piva, kterýžto byl v roce 1906 správní radou pivovaru osloven a požádán, zda by nesvolil k tomu, aby se jeho obličej stal tváří Březňáku. Tenhle prastarý příběh stačilo uchopit a seznámit s ním celou zemi. Dát panu Cibichovi život, přivést ho na obrazovky, do rádií, časopisů, ale především do obchodů, hospod a restaurací, kde se cítil nejlépe. A Čechům i Moravanům byli pan Cibich i jeho pivo sympatičtí. Ač původně regionální pivo z Ústecka a Děčínska, dnes je Březňák nejsilnější na daleké severní Moravě a pijí ho lidé po celé zemi. Navíc ho mnozí, ano, přesně ti, pro které tohle pivo má být, mají za přítele, za pivo s tváří. Tvář je silný argument, ale nestačí, je třeba příběh rozvíjet dál. A tak světlo světa spatřila naprostá novinka: dvoulitrová pet láhev nezaměnitelného tvaru, vůbec první dvoulitr v plastu a vzápětí pak Březňák v plechu - jedna z vůbec prvních českých „pivních plechovek“. A vzápětí novinka opravdu revoluční: Březňák multipack. Několik piv pospolu jako snadno popadnutelný balíček – tak jednoduché a tak nesmírně účinné! Však tenhle nápad taky vzápětí „opsaly“ bezmála všechny ostatní značky. A happy end? I Březňák je dnes v portfoliu Heineken a my jsme stále u toho.

 

 

NOESIS & BŘEZŇÁK

Noesis a Březňák

 

Podílíme se na vývoji, hodnotách i na zvyšování tržního podílu značky. Máme na starosti komunikační a kreativní strategii, vývoj a realizaci ATL i BTL kreativity včetně TV a rozhlasových spotů, POS a interaktivní komunikace. Navíc aktivní podpora ontrade a offtrade tu zahrnuje i tvorbu originálního packagingu a brandingu.

 

Launch značky do celé republiky. Zavedení piva s tváří pana Cibicha bylo doslova bleskové. Díky komunikační i obchodní strategii a celoplošné širokospektrální kampani byl Březňák už v průběhu prvního roku zalistován do všech sítí hypermarketů v ČR. Spontánní znalost značky ve stejně krátké době vyletěla o desítky procent, stejně jako prodeje.

 

VELKÝ BŘEZŇÁK 2 litry. Úplná novinka na trhu – čtyři piva v jednom praktickém nevratném originálně tvarovaném obalu. Tím se Březňák odlišil od „bratra“ Zlatopramene a nelezl mu do zelí. Dodnes jde o jeden z nejúspěšnějších projektů v pivním segmentu. Znalost značky letí vzhůru, prodeje stoupají, Heineken si upevňuje už tak neotřesitelné postavení v pivech v plastu.

 

Březňák v plechu. Obalová inovace v době, kdy se na českém trhu s pivními plechovkami teprve začínalo. Dodnes jde o jeden z nejúspěšnějších projektů v daném segmentu. Výsledky? Heineken se záhy stává leaderem v prodejích pivních plechovek a je jedním z těch, kdo razí benefity obalu – nevratnost, nerozbitnost, praktičnost na cesty. Prodeje letí vzhůru.

…chtělo by to jasnou a nezaměnitelnou tvář. Tvář? Ale to je přece nápad! Vždyť na etiketě piva se už více než sto let spokojeně usmívá vousatý muž. A dokonce je známo, že jde o Victora Cibicha, přednostu železniční stanice ve Velkém Březně, známého milovníka zdejšího piva, kterýžto byl v roce 1906 správní radou pivovaru osloven a požádán, zda by nesvolil k tomu, aby se jeho obličej stal tváří Březňáku. Tenhle prastarý příběh stačilo uchopit a seznámit s ním celou zemi. Dát panu Cibichovi život, přivést ho na obrazovky, do rádií, časopisů, ale především do obchodů, hospod a restaurací, kde se cítil nejlépe. A Čechům i Moravanům byli pan Cibich i jeho pivo sympatičtí. Ač původně regionální pivo z Ústecka a Děčínska, dnes je Březňák nejsilnější na daleké severní Moravě a pijí ho lidé po celé zemi. Navíc ho mnozí, ano, přesně ti, pro které tohle pivo má být, mají za přítele, za pivo s tváří. Tvář je silný argument, ale nestačí, je třeba příběh rozvíjet dál. A tak světlo světa spatřila naprostá novinka: dvoulitrová pet láhev nezaměnitelného tvaru, vůbec první dvoulitr v plastu a vzápětí pak Březňák v plechu - jedna z vůbec prvních českých „pivních plechovek“. A vzápětí novinka opravdu revoluční: Březňák multipack. Několik piv pospolu jako snadno popadnutelný balíček – tak jednoduché a tak nesmírně účinné! Však tenhle nápad taky vzápětí „opsaly“ bezmála všechny ostatní značky. A happy end? I Březňák je dnes v portfoliu Heineken a my jsme stále u toho.

 

 

NOESIS & BŘEZŇÁK