Šlo o to, zkrotit pytel blech. Stovky partnerů, většinou pneuservisů, autorizovaných i neautorizovaných, bylo zapotřebí koncepčně, smysluplně a pravidelně udržovat v jistotě, že právě pneumatiky Bridgestone jsou ty, které stojí za to doporučit zákazníkům. Právě majitelé pneuservisů jsou rozhodující hráči, protože na jejich doporučení si vybírá obutí auta až osmdesát procent řidičů a dopravců. A konkurence je velká. A teď – koho si pro český a slovenský trh vybrat jako správce a organizátora téhle mnohohlavé a nepoddajné skupiny? V globálním tendru nakonec padlo jasné rozhodnutí – bude to už zmíněný český Honza, který své pappenheimské dobře zná. A tak začalo nekonečné putování od servisu k servisu, dlouhá šňůra akcí a eventů, snaha o to, aby právě Bridgestone byl na provozovnách nejvíce vidět. Tisíce drobných kroků a krůčků. Chtělo to trpělivost. Trpělivost a důslednost. A nějakou přitažlivou akci, která by zaujala drsné chlapy z pneuservisů, kteří se hned tak pro něco nenadchnou. A tehdy se zrodila série eventů na autodromu v Mostě s testovacími jízdami na polygonu.

 

 

NOESIS & BRIDGESTONE

Noesis a Bridgestone

 

Je těžké říci, která z částí celku nakonec způsobila, že se věc začala dařit, zda ATL kampaň v médiích, BTL podpora a POS materiály na prodejnách a v autorizovaných servisech v Čechách, na Moravě i na Slovensku, anebo už zmíněné akce a eventy. Nejspíše to byla právě strategie koncepční a trpělivá podpory značky, která vedla k úspěchu. A nebyl to úspěch malý – díky kampani se počet autorizovaných servisů spolupracujících se značkou Bridgestone zvýšil o 12,4% a velmi výrazně se posunul i parametr nejsledovanější – prodej pneumatik se zvýšil o 23,9%.

Šlo o to, zkrotit pytel blech. Stovky partnerů, většinou pneuservisů, autorizovaných i neautorizovaných, bylo zapotřebí koncepčně, smysluplně a pravidelně udržovat v jistotě, že právě pneumatiky Bridgestone jsou ty, které stojí za to doporučit zákazníkům. Právě majitelé pneuservisů jsou rozhodující hráči, protože na jejich doporučení si vybírá obutí auta až osmdesát procent řidičů a dopravců. A konkurence je velká. A teď – koho si pro český a slovenský trh vybrat jako správce a organizátora téhle mnohohlavé a nepoddajné skupiny? V globálním tendru nakonec padlo jasné rozhodnutí – bude to už zmíněný český Honza, který své pappenheimské dobře zná. A tak začalo nekonečné putování od servisu k servisu, dlouhá šňůra akcí a eventů, snaha o to, aby právě Bridgestone byl na provozovnách nejvíce vidět. Tisíce drobných kroků a krůčků. Chtělo to trpělivost. Trpělivost a důslednost. A nějakou přitažlivou akci, která by zaujala drsné chlapy z pneuservisů, kteří se hned tak pro něco nenadchnou. A tehdy se zrodila série eventů na autodromu v Mostě s testovacími jízdami na polygonu.

 

 

NOESIS & BRIDGESTONE