Najednou jsme vedle sebe stáli jiní. Z Centropolu se stala dynamická, moderní a kontaktní firma a Noesis ji znala jako nikdo jiný. A rozuměla jejím potřebám. Bylo jasné, že se oběma stranám vyplatí, když se spolupráce rozšíří a my najednou stáli před úkolem připravit kompletní komunikaci značky, řídit marketing a realizovat veškeré marketingové aktivity. Bylo toho hodně, co jsme spolu udělali, a cokoli se stalo, bylo vidět a přinášelo výsledky. Ať už to byl úplně nový kabát značky, nadační fond Energie pomáhá, který nám oběma umožnil přinášet nové možnosti pohybu a sportování dětí, společně jsme vstoupili i do charitativních projektů. Nejvýraznější společná aktivita ovšem byla v jistém smyslu novátorské otevření poboček po celé ČR. Říkali jsme tomu „S námi to jde jednoduše“ a pustili se do práce s takovou vervou, že to prostě nemohlo dopadnout špatně. Tenhle příběh máme moc rádi. Pro ten jeho klid, postupný vývoj, pro loajalitu, kterou cítíme my k Centropolu a on k nám. Ano, je to pořád byznys, ale proč by v něm nemohly zůstat i takové hodnoty jakými jsou přátelství, respekt, úcta nebo věrnost.
NOESIS & CENTROPOL
Noesis a Centropol
Podílíme se na vývoji, hodnotách i na zvyšování tržního podílu značky. Máme na starosti komunikační a kreativní strategii, vývoj a realizaci ATL i BTL kreativity, POS i podporu prodejních kanálů. Významným úkolem byla tvorba a realizace nového vizuálu značky.
Redesign značky. Nový design byl vytvářen s cílem zavést nový positioning Centropolu. Zároveň byla posílena znalost značky – ta spontánní vystoupala na 16%, ta podpořená dokonce na 58%. Zvýšila se i loajalita ke značce.
Otevření zákaznických center. Centropol otevřel pobočky jako vůbec první z relevantní konkurence. Šlo tedy o jejich zavedení, vybavení a především o přivedení lidí do zákaznických center. Podařilo se nad očekávání, což se projevilo především ve výrazném nárůstu prodejů v akvizici nových zákazníků.
Najednou jsme vedle sebe stáli jiní. Z Centropolu se stala dynamická, moderní a kontaktní firma a Noesis ji znala jako nikdo jiný. A rozuměla jejím potřebám. Bylo jasné, že se oběma stranám vyplatí, když se spolupráce rozšíří a my najednou stáli před úkolem připravit kompletní komunikaci značky, řídit marketing a realizovat veškeré marketingové aktivity. Bylo toho hodně, co jsme spolu udělali, a cokoli se stalo, bylo vidět a přinášelo výsledky. Ať už to byl úplně nový kabát značky, nadační fond Energie pomáhá, který nám oběma umožnil přinášet nové možnosti pohybu a sportování dětí, společně jsme vstoupili i do charitativních projektů. Nejvýraznější společná aktivita ovšem byla v jistém smyslu novátorské otevření poboček po celé ČR. Říkali jsme tomu „S námi to jde jednoduše“ a pustili se do práce s takovou vervou, že to prostě nemohlo dopadnout špatně. Tenhle příběh máme moc rádi. Pro ten jeho klid, postupný vývoj, pro loajalitu, kterou cítíme my k Centropolu a on k nám. Ano, je to pořád byznys, ale proč by v něm nemohly zůstat i takové hodnoty jakými jsou přátelství, respekt, úcta nebo věrnost.
NOESIS & CENTROPOL