Bylo to v době, kdy Česká spořitelna nasadila svou dodnes nejsilněji vnímanou kampaň, v době, kdy se její tváří stal fotbalový brankář Petr Čech. Ukázalo se, že reakce na kampaň je tak dobrá, že bude zapotřebí posílit také vnímání poboček. A tady přišla naše šance. Bylo zapotřebí pobočky proměnit, změnit branding, obnovit a doplnit komunikační materiály. Vzali jsme to jako svůj privátní úkol. Jako bychom měli připravit svůj vlastní dům pro návštěvu hostů a chtěli, aby se u nás cítili dobře. Aby tu našli vše, co potřebují. Aby se k nám chtěli vrátit a dobře o nás mluvili. Takhle jednoduché to často je – promítnout si zadání do všedního života, obout si klientovy boty. Díky téhle filozofii se podařilo všech více než 250 poboček změnit a doladit tak, že tyhle tradiční bašty České spořitelny pookřály a byly dokonale připraveny na nápor zákazníků. A oni přišli. A jsou spokojeni dodnes.
NOESIS & ČESKÁ SPOŘITELNA
Noesis a Česká spořitelna
Jsme jedním z dodavatelů tohoto významného klienta, podílíme se především na komunikaci a realizaci kampaní na pobočkách, na komfortu pro koncového zákazníka. ATL komunikaci má na starosti jiná agentura, my nadlinkovou kreativitu rozpracováváme v materiálech BTL, direct mailech, zajišťujeme merchandising na pobočkách, produkujeme a distribuujeme POS materiály.
Kampaň Vychytej si svůj účet. S využitím spojení České spořitelny a Petra Čecha jsme připravili kampaň pro pobočky, která je dodnes vnímána jako jedna z nejúspěšnějších a nejznámějších kampaní spojených s Českou spořitelnou. Pozitivní vnímání značky silně stouplo a návštěvnost poboček se dočkala okamžitého nárůstu v řádu desítek procent.
Bylo to v době, kdy Česká spořitelna nasadila svou dodnes nejsilněji vnímanou kampaň, v době, kdy se její tváří stal fotbalový brankář Petr Čech. Ukázalo se, že reakce na kampaň je tak dobrá, že bude zapotřebí posílit také vnímání poboček. A tady přišla naše šance. Bylo zapotřebí pobočky proměnit, změnit branding, obnovit a doplnit komunikační materiály. Vzali jsme to jako svůj privátní úkol. Jako bychom měli připravit svůj vlastní dům pro návštěvu hostů a chtěli, aby se u nás cítili dobře. Aby tu našli vše, co potřebují. Aby se k nám chtěli vrátit a dobře o nás mluvili. Takhle jednoduché to často je – promítnout si zadání do všedního života, obout si klientovy boty. Díky téhle filozofii se podařilo všech více než 250 poboček změnit a doladit tak, že tyhle tradiční bašty České spořitelny pookřály a byly dokonale připraveny na nápor zákazníků. A oni přišli. A jsou spokojeni dodnes.
NOESIS & ČESKÁ SPOŘITELNA