Noesis a Stará žitná myslivecká

 

Pro značku Stará žitná myslivecká připravujeme kompletní strategii pro veškeré kanály nadlinkové, podlinkové i online komunikace.

 

V úzké spolupráci se značkou se podílíme na ideových návrzích, scénářích i natáčení televizních spotů.

 

Obsahově i graficky připravujeme materiály pro nadlinkové i podlinkové kampaně v outdooru, instoru i prostředí gastro zařízeních.

 

Realizujeme „setkávání“ značky se zákazníky prostřednictvím eventových akcí i partnerstvím s relevantními společenskými událostmi.

 

Zajišťujeme veškeré aktivity spojující značku s osobností Jiřího Bartošky – účinkování v TV reklamách, PR komunikace, rozhovory, degustační setkávání, charitativní akce atd.

 

Samostatnou kapitolou je práce v online prostředí a zejména pak kompletní příprava obsahu a správa sociálních sítí značky. Zde jsme dokázali během několika měsíců zcela změnit vnímání značky. Díky naší zkušené a kreativní práci zaznamenal facebookový profil značky nebývalý nárůst fanoušků a dříve víceméně spící stránka nyní doslova žije aktivitou a pozitivní energií.

„Česká whisky“, „Alkohol s lidskou tváří“, nebo prostě jednoduše „Myslivec“. To byly nejčastější asociace spojené se značkou Stará žitná myslivecká. Dostat povědomí o značce tam, kam skutečně patří – mezi prestižní a kvalitní evropské whisky, byl úkol, kterému by se leckdo vysmál. Ne však my. Od počátku jsme věděli, že je potřeba stavět si cíl na tu nejvyšší laťku.

 

Tak, jak postupně dostávala novou podobu lahev, jak se rozšiřoval sortiment značky o ušlechtilejší varianty whisky, tak jsme my veškerou nadlinkovou i podlinkovou komunikaci ladili a posouvali krok za krokem a úroveň výš a výš. Klíčovým bodem naší spolupráce pak bylo zapojení ikony českého gentlemanství -  mistra Jiřího Bartošky do komunikace značky. A opět jsme se setkávali s údivem i názory, že tohle spojení nebude fungovat. A jak je vidět dnes, zvolili jsme více než dobře. Jiří Bartoška je již se značkou Stará žitná myslivecká neodmyslitelně provázán a i díky tomuto partnerství Stará žitná myslivecká natrvalo zakotvila v přístavu světa whisky po boku těch nejprestižnějších světových konkurentů.

 

 

 

Noesis & Stará žitná myslivecká

„Česká whisky“, „alkohol s lidskou tváří“ nebo prostě a jednoduše „Myslivec“. To byly nejčastější asociace spojené se značkou Stará žitná myslivecká. Dostat povědomí o značce tam, kam skutečně patří – mezi prestižní a kvalitní evropské whisky, byl úkol, kterému by se leckdo vysmál. Ne však my. Od počátku jsme věděli, že je potřeba stavět si cíl na tu nejvyšší laťku.

 

Tak, jak postupně dostávala novou podobu lahev, jak se rozšiřoval sortiment značky o ušlechtilejší varianty whisky, tak jsme my veškerou nadlinkovou i podlinkovou komunikaci ladili a posouvali krok za krokem a úroveň výš a výš. Klíčovým bodem naší spolupráce pak bylo zapojení ikony českého gentlemanství - mistra Jiřího Bartošky do komunikace značky. A opět jsme se setkávali s údivem i názory, že tohle spojení nebude fungovat. A jak je vidět dnes, zvolili jsme více než dobře. Jiří Bartoška je již se značkou Stará žitná myslivecká neodmyslitelně provázán a i díky tomuto partnerství Stará žitná myslivecká natrvalo zakotvila v přístavu světa whisky po boku těch nejprestižnějších světových konkurentů.

Noesis & Stará žitná myslivecká