Jednoho dne jsme se setkali a dohodli se, že budeme cestu k úspěchu značky hledat spolu. Brzy se narodila první myšlenka – vytvoříme úplně novou kategorii piva. Všichni znají desítku a dvanáctku, o jedenáctce nikdo nemluví. Budeme první a téhle kategorie se zmocníme, napadlo nás. Zlatopramen se postupně stal synonymem pro jedenáctku, odvážně se dral na trh a v ruce třímal bojovou zástavu s rodovým heslem „O stupeň lepší!“ Úspěch byl ohromující a zájem velkých hráčů na sebe nenechal dlouho čekat. Přišel Heineken a zařadil Zlatopramen do svého portfolia – v té době už bylo pivo trojkou na českém trhu. A byla tu zápletka – zůstaneme spoluhráči i v novém týmu? Heineken neváhal a příběh pokračoval, protože usnout na vavřínech by ale byla neodpustitelná chyba. A tak přišel Zlatopramen Radler – první pivo s ovocnou příchutí na českém trhu. A nedlouho na to skutečná výzva: Naučíme Čechy pít pivo z pet láhví. Zrodila se MAXI láhev. Všichni se smáli, ale úsměv jim ztuhnul na tvářích. Byla z toho skutečná revoluce a Heineken je díky tomu dodnes leaderem českého trhu v množství piva prodaného v plastových obalech.

 

 

NOESIS & ZLATOPRAMEN

Noesis a Zlatopramen

 

Podílíme se na vývoji, hodnotách i na zvyšování tržního podílu značky. Máme na starosti komunikační a kreativní strategii, vývoj a realizaci ATL i BTL kreativity včetně TV a rozhlasových spotů, POS a interaktivní komunikace, stejně jako správu databáze věrnostního programu, její strategicko-analytickou podporu i komunikaci s jeho členy.

 

MAXI láhev 1,5 litru. Největší inovace dané sezóny. Masivní komunikace. Téma v následujících letech přebírá většina konkurence, ale Heineken je do dvou let na 77,6% trhu piva v PET lahvích.

 

Výstup na Mount Everest. Tahle letní promotion s originální mechanikou soutěže a masivní kampaní přinesla až nečekanou odezvu – o 16% více, než byl původní plán! Znalost značky stoupla a prodej okamžitě vzrostl o 22%.

 

Země Zlatopramen. Věrnostní program. Vznikají arbitři značky, kterými jsou sami spotřebitelé. Znalost značky opět stoupá, vytváří se loajální komunita, prodej okamžitě i dlouhodobě roste.

Jednoho dne jsme se setkali a dohodli se, že budeme cestu k úspěchu značky hledat spolu. Brzy se narodila první myšlenka – vytvoříme úplně novou kategorii piva. Všichni znají desítku a dvanáctku, o jedenáctce nikdo nemluví. Budeme první a téhle kategorie se zmocníme, napadlo nás. Zlatopramen se postupně stal synonymem pro jedenáctku, odvážně se dral na trh a v ruce třímal bojovou zástavu s rodovým heslem „O stupeň lepší!“ Úspěch byl ohromující a zájem velkých hráčů na sebe nenechal dlouho čekat. Přišel Heineken a zařadil Zlatopramen do svého portfolia – v té době už bylo pivo trojkou na českém trhu. A byla tu zápletka – zůstaneme spoluhráči i v novém týmu? Heineken neváhal a příběh pokračoval, protože usnout na vavřínech by ale byla neodpustitelná chyba. A tak přišel Zlatopramen Radler – první pivo s ovocnou příchutí na českém trhu. A nedlouho na to skutečná výzva: Naučíme Čechy pít pivo z pet láhví. Zrodila se MAXI láhev. Všichni se smáli, ale úsměv jim ztuhnul na tvářích. Byla z toho skutečná revoluce a Heineken je díky tomu dodnes leaderem českého trhu v množství piva prodaného v plastových obalech.

 

 

NOESIS & ZLATOPRAMEN